Op deze pagina bieden we informatie over onze garantievoorwaarden en geven we instructies over hoe te handelen in het geval van een klacht.

Garantie

Indien bijvoorbeeld je bestelling beschadigd aankomt, kun je deze natuurlijk retourneren. Neem in dergelijke gevallen contact met ons op via het contactformulier. Voor meer details over onze garantievoorwaarden verwijzen we je graag naar de algemene voorwaardenpagina.

Klachten

Ons doel is jouw tevredenheid! Daarom raden we je aan om klachten eerst bij ons te melden. Je kunt gebruik maken van de contactmogelijkheden op onze contactpagina. Samen zullen we op zoek gaan naar een passende oplossing.

Mocht dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kun je ervoor kiezen om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur, te bereiken via Webwinkelkeur.nl.

Ook is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.